O viata sanatoasa, in pahar este stoarsa

Recunosc. Eu si Cafeaua am avut un “love affair”. Toate diminetile mele incepeau musai cu o cana mare de cafea. Imi inselam astfel sanatatea (cofeina nu se impaca deloc cu lipsa de calciu si nici nu inlocuia un mic dejun sanatos). Trecut-au ani buni si vedeam eu prea bine ca domnita nu-mi facea bine.Si ca un „mouse” de biblioteca online ce mi-s, am inceput sa caut alternative sa-mi insel amanta, Cafeaua.

Si l-am intalnit pe Hurom. Intr-un magazin online. Era la oferta. Frumos. Inovator. Eficient. Unde mai pui ca este si super protector. Facut ca dupa dorintele oricarei femei: atent la dieta si interesat de sanatate. M-a convins inca de la prima stoarcere ca eu si Cofeina aveam o relatie de dependenta, care ignora realitatea. Organismul meu avea nevoie de energizante naturale. De vitamine si minerale. Pe toate astea le-am gasit in primul meu suc obtinut prin presare la rece cu ajutorul storcatorului de fructe Hurom.

Spre deosebire de unul traditional, acesta stoarce fructele prin presare la rece cu viteza mica (si nu prin forta centrifuga care prin incalzire distruge enzimele alimentelor). In plus, pastreaza culoarea fructelor si legumelor cat mai aproape de cea naturala si dubleaza cantitatea de suc rezultata prin stoarcere.

Este ideal si pentru cine are nevoie de o alimentatie bogata in calciu, ca mine; Hurom poate extrage suc si din frunze (salata, spanac sau urzici), iarba si germeni de grau, nuci sau migdale.

storcator_Hurom4

PS.: Am invatat de ce un suc proaspat stors este preferabil cafelei :

  1. Storcatorul Hurom pastreaza enzimele fructelor, iar acestea actioneaza ca un catalizator in organizand oferindu-ti energia necesara pentru intreaga zi;
  2. Fructele proaspat stoarse au un aport de vitamine foarte mare si sunt recomandate mai ales pentru anotimpurile reci (in special, vitamina C);
  3. Sucul obtinut prin stoarcere cu fresare la rece este plin de antioxidanti, „soldateii” care iti detoxifica si imunizeaza organismul.

Acest text a fost scris pentru editia Superblog 2013. Toamna se numara cele mai bune articole!

Lasă un răspuns

