Concursul LuxuryGifts.ro “Moşule, ce darnic eşti”

Pentru că tot ne aflăm în preajma sărbătorilor de iarnă, iar mintea o ia razna în căutarea celui mai frumos cadou pentru persoanele dragi, magazinul de bijuterii online LuxuryGifts.ro şi Superblog 2013 s-au gândit să vă uşureze munca.

Scrie într-un comentariu la acest articol ce i-ai cere lui Moş Craciun pentru cineva drag şi poţi primi un voucher cu reducere de 50 % la bijuterii fantezie (pentru EA) sau produse din gama butoni (pentru EL), oferite de LuxuryGifts.ro, sponsorul Probei cu numărul 21, în cadrul concursului Superblog.

Mai jos găsiţi câte o monstră din bijuteriile cu cristale Swarovski:

ImagineImagine

Cel  mai inedit comentariu va fi premiat cu acest voucher pe care să-l ofere ca dar de Crăciun persoanei dragi. Ca să vă faceţi o idee despre cum sărbătoreşte LuxuryGifts Crăciunul, vă invit să urmăriţi videoclipul:

N.B. În formularea comentariului puteţi să-i cereţi lui Moş Crăciun atât lucruri materiale, cât şi împlinirea unei dorinţe, o urare de bine etc. Va fi premiată cea mai neobişnuită cerere/cel mai emoţionant comentariu.

Paşii de urmat:

  1. Intră pe facebook şi dă LIKE paginii de facebook LuxuryGifts;
  2. Scrie comentariul la acest articol până pe data de 16 noiembrie, ora 23:59;
  3. Pentru ca post-ul tău să fie luat în considerare, trebuie să participi cu o adresă de email validă;
  4. Câştigătorul/câştigătoarea va fi anunţat (ă) pe data de 17 noiembrie printr-un articol pe acest blog;
  5. Voucherul va fi primit de către câştigător/câştigătoare până la sfârşitul lunii noiembrie;
  6. Bijuteriile se vor comanda de pe site-ul magazinului online Luxury Gifts după primirea voucherului.

PS. Acest articol a fost scris pentru Superblog 2013. Toamna se numără cele mai bune articole!

16 comentarii

  1. Mosule am nevoie asa : costum de mire+pantofi, rochie de mireasa+pantofi, un buchet mic si dragut cu flori albe si albastre…..si alte detalii de genul. Si te mai rog sa faci asa fel incat sa nu ma doara cand o sa mi fac tatuajul mult dorit!Daca nu mi le aduci, oricum va fi bine pentru ca sunt fericita! 😛

  2. Like la pagina am dat de mult.
    Draga Mos Craciun, imi doresc atat de mult ca familia mea sa fie sanatoasa si lipsita de griji incat mi-as sacrifica propria liniste interioara. Da-ne tuturor oamenilor dupa acest pamant, dupa sufletul nostru si atat cat ne este necesar. Nu vreau bogatii, sunt efemere, vreau liniste, pace, intelegere si bunatate pentru toti oamenii 🙂

  3. Dragă Moș Crăciun,

    Iar vin sărbătorile peste noi și iar te transformă societatea în agent de vânzări. Din păcate, tu ești cel care ne-ai învățat cu nărav. Ne-ai învățat să măsuram dragostea în hainele sau gadget-urile de sub brad, adicătelea o măsurăm cam în orice ne-ar ajuta să ne dăm mari. Da, ne place Crăciunul.

    Nu vreau să cer cadouri inutile de la un pensionar izolat de lume, ci vreau să-i arăt ce înseamnă un cadou adevărat care nu trebuie păzit de hoți: bucuria revederii. Moșule, anul acesta, primești îmbrățișări și vin fiert cu scoțișoară. Fii înțelept și ia cu tine un șofer pentru sanie!

    În rest, sănătate renilor!

  4. Draga Mosule, cred ca a trecut prea multa vreme de cand ti-am scris ultima oara. Dar mai bine nu ma intreb acum de ce, caci s-ar putea sa mai treaca un Craciun in care dorintele mele sa nu ajunga in timp util in tinuturile de gheata pe care le stapanesti, dar si in inima ta atat de calda, buna si incapatoare de ne cuprinde pe noi toti, cu dorinte si ifose care mai de care.
    Deci, te rog Mosule Drag, sa ma ierti ca nu prea am crezut in ultimii ani in tine, caci aveam sufletul plin cu simpli oameni, unii mai mult, altii mai putin.  Si iti transmit ca n-am nicio farama de ranchiuna ca n-ai ajuns si pe la mine cu tolba plina de-mpliniri pentru dorinte efemere pe care nici nu ti le-am spus, de parca ar trebui sa citesti gandurile tuturor. Poate daca iti ceream o papusa…da, anul asta, mie mi-ai putea lasa o papusa pe pernuta albastra satinata. Sa fie blonda si carliontata daca poti, cu ochi albastri si zambet trandafiriu. A..si iti multumesc deja.
    Dar ce vreau cu adevarat de la tine, Mos Drag, e altceva. E din adancul sufletului de data asta, nu din varful limbii. Imi doreeesc…sa aduci cate ceva pentru cei dragi mie – ii stii tu, se stiu si eu, nu-s multi da-s tot ce am si tot ce-mi trebuie. Nu vreau sa le pui cadouri in sosetele ori sub brad caci de asta promit sa te scutesc eu. Pe cuvant de spiridus! 😀
    Dar te-as ruga sa le dai lumina in priviri, mai vie ca decat focul semineului, caldura in suflete, mai dulce decat vinul fiert din ajun, inimi incarcate cu iubire, de oferit si de primit, fercire cu aroma de rasina proaspata de brad, ganduri frumoase, ca si colindele cantate de copii, sperante rasunatoare precum clinchetul de clopotei, stele norocoase ca cea din Betleem.
    Itit multumesc, draga Mos Craciun!
    PS: Fursecurile vor fi facute chiar de mine, sa mananci cu incredere! Iti las cafea in loc de lapte caci stiu ca ai nevoie, doar beau si eu ca un adult ce-am devenit si incerc sa m-adaptez, chiar de iubesc ca un copil. As fi tare fericita daca n-ai uita de papusica pt mine.Te pup iubite Mos Craciun, spor in toate! 🙂

Lasă un răspuns

