Stropi de #puritate

Sursa: www.trilulilu.ro Fascination by Sabin Bălaşa (Sursa: http://www.trilulilu.ro)

Prospeţimea mirosului de flori de liliac se simţea pe obrazul ei, stins în bătaia soarelui. O mare de alb scăzută la nivelul fiinţei ei gingaşe, câteodată acidă, care căuta a se potrivi în tabloul lumii pline de impurităţi; lumea asta tot puţin limpede, tot mai puţin curată, dar tot mai învolburată. Inima-i purta cu sine sentimente neîntinate de niciun trecut zgomotos, nici al, nici al altora căci a învăţat să-nghesuie minunăţia clipei într-un recipient cu puritate pe care să-l poarte cu sine prin viaţă, cu părul despletit de relele lumii.

Gândurile ei aveau greutatea apei pure, deşi mersul îi era uşor ca aerul. Pentru ea, iubirea ei avea o compoziţie chimică neobişnuită; izvor nesecat al unei statornicii in care au fost înfipte de mama ei legile moralei: să-i fie bine cu semenii ei şi să-i ocrotească pe cei apropiaţi. Bunătatea ei, dragostea de-o sinceritate…

Vezi articol original 606 cuvinte mai mult

1 comentariu

  1. ”Un vis frumos
    Eu am avut azi-noapte
    Eu am visat că
    Mândra Lună ce o credeam
    regină printre stele
    Pe Pâmânt ea dintr-o dată
    a coborât
    Într-o frumoasă zână ea s-a
    transformat
    Lângă patul meu a-
    ngenunchiat
    M-a luat de mână
    Și am urmat-o fără ezitare
    Pe drumul luminat de mii
    de stele
    Și am ajuns și am privit
    O măiastră corabie
    Ce atât de frumos se legăna
    Pe albastrele valuri ale
    vieții
    Și-am întrebat cine era
    Iar luna mi-a răspuns
    zâmbind:
    Corabia la care tu privești
    E corabia Speranței” anirit.wordpress.com

Lasă un răspuns

